27 Eylül 2022

Kısmi Zamanlı Öğrenci Başvuru İşlemlerine İlişkin Duyuru

2022-2023 eğitim-öğretim yılında, Başkanlığımızda kısmi zamanlı statüde çalışmak üzere başvuru yapacak ilan metnindeki şartları sağlayan öğrenciler, gerekli belgeleri 12.10.2022 tarihine kadar Personel Dairesi Başkanlığı’na teslim etmeleri gerekmektedir.

BAŞVURU VE DEĞERLENDİRME TAKVİMİ

Başvuru Tarihleri

: 26.09.2022-12.10.2022

Başvuruların Birimce Değerlendirilmesi

: 13.10.2022-17.10.2022

Başvuruların Rektörlüğe Gönderilme Tarihi

: 19.10.2022

Başvuruların Üst Komisyonca Değerlendirilme Tarihi

: 20.10.2022-26.10.2022

Başvurusu Uygun Görülen Öğrencilerin İşlemleri

: 27.10.2022-31.10.2022

Öğrencilerin İşe Başlatılma Tarihi

: 01.11.2022


BAŞVURU İÇİN GEREKLİ EVRAKLAR: 

1. Burs-Kredi-Barınma ve İstihdam Başvuru Formu (FRM-SKS002)

2. Öğrencinin e-devlet platformunda bulunan Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK) sayfasından alınan SPAS Müstehaklık Sorgulama Belgesi

3. Öğrencinin çalışan baba ve/veya annesinin güncel tarihli ve onaylı ücret bordrosu örneği (e-devlet üzerinden alınan belgelerde onay aranmayacaktır)

4. Anne babası ayrı olanlar ile anne ve/veya babası vefat etmiş olan öğrencinin e-devlet platformunda bulunan Nüfus ve Vatandaşlık İşleri Genel Müdürlüğü sayfasından alınan Nüfus Kayıt Örneği Belgesi

5. Disiplin cezası almadığına dair yeni tarihli belge

6. Lisans ve lisansüstü eğitim öğrencileri için transkript 


Başvuru formunu indirmek için tıklayınız.

İlan metnine ulaşmak için lütfen tıklayınız.