29 Aralık 2022 tarihli ve 32058
sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Üniversitemiz Öğretim Görevlisi kadrolarına
atanmaya hak kazanan adayların, atanmalarına esas teşkil edecek aşağıda
belirtilen belgeleri, en geç 17 Şubat 2023 tarihi mesai bitimine kadar, açıklamalara
uygun olarak, atanmaya hak kazandıkları kadroların bulunduğu Üniversitemiz
Akademik Birimlerine şahsen veya posta ile teslim etmeleri gerekmektedir.
Postadan kaynaklanan gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu
tutulmayacaktır.
Bu duyuru tebligat niteliğindedir, ayrıca tebligat
yapılmayacaktır.
İSTENİLEN
BELGELER:
- Başvuru Dilekçesi (MYO Öğretim Görevlisi Dilekçe örneği
için tıklayınız. / Rektörlük Öğretim Görevlisi Dilekçe örneği için tıklayınız.)
- Nüfus Cüzdanı veya T.C. Kimlik
Kartı Fotokopisi
- Mezuniyet
Belgesi veya Diploma Fotokopisi (Lisans ve Yüksek Lisans diplomaları fotokopisinin
ibraz
edilmesi halinde noter onaylı olmaları gerekmekte olup, E-Devlet Kapısından
alınmış ve üzerinde doğrulama kodu bulunan mezuniyet belgeleri de geçerli kabul
edilecektir.)
- ALES Sonuç Belgesi (E-Devlet
Kapısından alınmış ve üzerinde doğrulama kodu bulunan belgelerde geçerlidir.)
- Yabancı Dil Sınav Sonuç Belgesi (Rektörlük kadrosuna
başvuran adaylar için, E-Devlet Kapısından alınmış ve üzerinde doğrulama kodu
bulunan belgelerde geçerlidir.)
- Transkript Belgeleri
- Tecrübe Belgesi ( Tecrübe şartı
istenen kadrolar için. Kamu kurumlarındaki kadrolu statülerdeki tecrübe için
Hizmet Belgesi; özel sektörde edinilen tecrübe için ilgili kuruluş ıslak imzalı
belge ile SGK Hizmet Dökümünün birlikte ibraz edilmesi gerekmektedir.)
- Askerlik Durum Belgesi / Askerlik
Terhis Belgesi (Askerliğini yapmış olan adayların Askerlik Durum Belgesi ibraz
etmesi gerekmektedir.)
- Adli Sicil Kaydı Belgesi
(E-Devlet Kapısından alınmış ve üzerinde doğrulama kodu bulunan belgelerde
geçerlidir.)
- Yerleşim Yeri Belgesi (E-Devlet
Kapısından alınmış ve üzerinde doğrulama kodu bulunan belgelerde geçerlidir.)
- Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığının, Sağlık
Kurulu Raporu vermeye yetkilendirdiği tam teşekküllü kamu ve özel
hastanelerinden alınan raporlar geçerlidir. Raporlarda atanacak kadrolara uygun
ibare bulunması gerekmektedir. Örn; “Öğretim Görevlisi olarak görev yapabilir.”
ibaresi yer almalıdır.)
- Hizmet
Belgesi (Daha önce kamu kurumlarında kadrolu statüde görev yapmış olanlar ve
halen bir kamu kurumunda kadrolu statüde görev yapıyor olanlar için.)
- SSK
ve Bağ-Kur Hizmet Dökümü (SSK ve Bağ-Kur hizmeti bulunan adaylar için.)
- Vesikalık
Fotoğraf (6 Adet) (Son 6 ay içerisinde çekilmiş olmalıdır.)
İLETİŞİM:
REKTÖRLÜK
PERSONEL DAİRESİ BAŞKANLIĞI
|
ADRES
|
: Ankara Yolu 7.Km.
Prof. Dr. Beşir ATALAY Kampüsü 71450 Yahşihan / KIRIKKALE
|
TELEFON
|
: 0 318 357 42 42 – 1823, 1824
|
E-POSTA
|
: personel.ilan@kku.edu.tr
|
KIRIKKALE
MESLEK YÜKSEKOKULU
|
ADRES
|
: Ankara Yolu 7.Km. Prof.
Dr. Beşir ATALAY Kampüsü 71450 Yahşihan / KIRIKKALE
|
TELEFON
|
: 0 318 357 42 42 – 3016, 3017
|
E-POSTA
|
: kkalemy@kku.edu.tr
|
KESKİN MESLEK
YÜKSEKOKULU
|
ADRES
|
: Kırşehir Yolu 3.Km. 71800
Keskin Yerleşkesi Keskin / KIRIKKALE
|
TELEFON
|
: 0 318 515 41 51 / 0 318 515 41 52 – 4546, 4547
|
E-POSTA
|
keskin@kku.edu.tr
|
DELİCE MESLEK
YÜKSEKOKULU
|
ADRES
|
Cumhuriyet Mahallesi Ankara Caddesi No: 104. 71700
Delice/KIRIKKALE
|
TELEFON
|
0 318 618 61 65 – 1138
|
E-POSTA
|
dmyo@kku.edu.tr
|
SAĞLIK
HİZMETLERİ MESLEK YÜKSEKOKULU
|
ADRES
|
Kırıkkale Ankara Yolu 7.Km. Kırıkkale Üniversitesi
Kampüsü Yahşihan/KIRIKKALE
|
TELEFON
|
0 318 618 61 65 – 3168
|
E-POSTA
|
shmyo@kku.edu.tr
|