31 Aralık 2022 Tarihli İlanımızda Araştırma Görevlisi Kadrolarına Yerleşen Adaylardan İstenilen Belgeler

31 Aralık 2022 tarihli ve 32060 sayılı Resmi Gazete’de yayımlanan Üniversitemiz Araştırma Görevlisi kadrolarına atanmaya hak kazanan adayların, atanmalarına esas teşkil edecek aşağıda belirtilen belgeleri, en geç 17 Şubat 2023 tarihi mesai bitimine kadar, açıklamalara uygun olarak, atanmaya hak kazandıkları kadroların bulunduğu Üniversitemiz Akademik Birimlerine şahsen veya posta ile teslim etmeleri gerekmektedir.

Postadan kaynaklanan gecikmelerden Üniversitemiz sorumlu tutulmayacaktır.

Bu duyuru tebligat niteliğindedir, ayrıca tebligat yapılmayacaktır.

İSTENİLEN BELGELER:

  • Başvuru Dilekçesi (Dilekçe örneği için tıklayınız.)
  • Nüfus Cüzdanı veya T.C. Kimlik Kartı Fotokopisi
  • Mezuniyet Belgesi veya Diploma Fotokopisi (Diploma fotokopisi ibraz edilmesi halinde noter onaylı olması gerekmekte olup, E-Devlet Kapısından alınmış ve üzerinde doğrulama kodu bulunan mezuniyet belgeleri de geçerli kabul edilecektir.)
  • ALES Sonuç Belgesi (E-Devlet Kapısından alınmış ve üzerinde doğrulama kodu bulunan belgelerde geçerlidir.)
  • Yabancı Dil Sınav Sonuç Belgesi (E-Devlet Kapısından alınmış ve üzerinde doğrulama kodu bulunan belgelerde geçerlidir.)
  • Lisans Transkripti
  • Öğrenci Belgesi (E-Devlet Kapısından alınmış ve üzerinde doğrulama kodu bulunan belgelerde geçerlidir.)
  • Askerlik Durum Belgesi / Askerlik Terhis Belgesi (Askerliğini yapmış olan adayların Askerlik Terhis Belgesi ibraz etmesi gerekmektedir.)
  • Adli Sicil Kaydı Belgesi (E-Devlet Kapısından alınmış ve üzerinde doğrulama kodu bulunan belgelerde geçerlidir.)
  • Yerleşim Yeri Belgesi (E-Devlet Kapısından alınmış ve üzerinde doğrulama kodu bulunan belgelerde geçerlidir.)
  • Sağlık Kurulu Raporu (Sağlık Bakanlığının, Sağlık Kurulu Raporu vermeye yetkilendirdiği tam teşekküllü kamu ve özel hastanelerinden alınan raporlar geçerlidir. Raporlarda atanacak kadrolara uygun ibare bulunması gerekmektedir. Örn; “Araştırma Görevlisi olarak görev yapabilir.” ibaresi yer almalıdır.)
  • Hizmet Belgesi (Daha önce kamu kurumlarında kadrolu statüde görev yapmış olanlar ve halen bir kamu kurumunda kadrolu statüde görev yapıyor olanlar için.)
  • SSK ve Bağ-Kur Hizmet Dökümü (SSK ve Bağ-Kur hizmeti bulunan adaylar için.)
  • Vesikalık Fotoğraf (6 Adet) (Son 6 ay içerisinde çekilmiş olmalıdır.)

İLETİŞİM:

Eğitim Fakültesi

(0 318) 357 42 42 - 1367, 1370

eğitimfak@kku.edu.tr

Fen-Edebiyat Fakültesi

(0 318) 357 42 42 – 4008

fef@kku.edu.tr

Güzel Sanatlar Fakültesi

(0 318) 357 42 42 – 1321

gsf@kku.edu.tr

İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi

(0 318) 357 42 42 - 2108

iibf@kku.edu.tr

İslami İlimler Fakültesi

(0 318) 357 42 42 - 3304

iif@kku.edu.tr

Mühendislik ve Mimarlık Fakültesi

(0 318) 357 42 42 – 1013

mf@kku.edu.tr

Sağlık Bilimleri Fakültesi

(0 318) 357 37 38 – 7625, 7627

sbf@kku.edu.tr

Veteriner Fakültesi

(0 318) 357 42 42 – 6006

veteriner@kku.edu.tr

 

SAĞLIK BİLİMLERİ FAKÜLTESİ

ADRES

Sağlık Yerleşkesi Fabrikalar Mah. İbni Sina Cad. No:12 (Arpalık Çukuru Mevki) Merkez/KIRIKKALE

DİĞER FAKÜLTELER

ADRES

Ankara Yolu 7.Km. Prof. Dr. Beşir ATALAY Kampüsü 71450 Yahşihan / KIRIKKALE