Üniversitemiz Senatosunun 28.01.2015 tarihli ve 02/5 sayılı kararı ile yürürlüğe giren Hizmet İçi Eğitim Yönergesi kapsamında, Üniversitemiz personelinin iş süreçlerini yürütmesinde gerekli olan bilgi ve becerinin kazandırılması, değişen mevzuat ve uygulamalara uyum sağlanması ile verimli çalışma ortamının oluşturularak kurumsal koordinasyonun etkin kılınması amacıyla gerçekleştirilmesi planlanan "2025 Yılı Hizmet İçi Eğitim Programı" kapsamında, Üniversitemiz Kalite Koordinatörlüğünde Koordinatör Yardımcılığı görevini yürüten Öğretim Görevlisi Şeyma Hümeyra ÇAKIR tarafından yapılacak olan “Kalite Yönetim Sistemi ve Müşteri Memnuniyeti” konulu eğitim 30 Eylül 2025 tarihinde Merkezi Derslikler (Z03) No’lu senato amfisinde gerçekleştirilecektir.
Tüm üniversitemiz personeli davetlidir.
