2025 Yılı Birim İstişare Toplantıları Kapsamında Güzel Sanatlar Fakültesine Ziyaretimiz

Yayın Tarihi : 06.02.2025

2025 Yılı Birim İstişare Toplantıları Kapsamında Güzel Sanatlar Fakültesine Ziyaretimiz

Üniversitemiz Personel Dairesi Başkanlığı tarafından yürütülen iş akış süreçlerini hızlandırmak, geliştirmek ve kurumsal iletişim kalitesini yükseltmek amacıyla tüm dijital veri alanı çalışmaları ile mevzuat, uygulama ve usul hakkında bilgilendirme ve istişarelerde bulunmak üzere yapılması planlanan Birim İstişare Toplantılarının üçüncüsü, 06 Şubat 2025 tarihinde Güzel Sanatlar Fakültesinde gerçekleştirildi. 

Mezkûr toplantıda, Güzel Sanatlar Fakültesi idari personelinin Başkanlığımızca yürütülmekte olan faaliyetlerle alakalı tavsiyelerinin yanı sıra, Güzel Sanatlar Fakültesi uhdesinde görev yapmakta olan akademik ve idari personelin sıhhi izinlerinin takibatına yönelik öneriler, Üniversitemiz akademik ve idari personelinin kullanmış olduğu Elektronik Belge Yönetim Sistemi ve Personel Bilgi Sistemi ile alakalı değerlendirmeler, Başkanlığımızın Arşiv ve Sicil Şube Müdürlüğü uhdesinde gerçekleştirilen Mal Bildirim Beyanı faaliyetlerine yönelik istişareler ve Üniversitemiz bünyesinde yeni görev alan personelin resmi işleyişi daha sağlıklı ve sağlam bir zeminde kavraması adına birtakım görsel ve fiili eğitim içeriklerinin gerçekleştirilmesi ile alakalı da fikirler ortaya konuldu.

Verimli geçen toplantıya, Personel Dairesi Başkanı Murat HANAY ve Güzel Sanatlar Fakültesi Sekreteri Hacı ÖKSÜZ'ün yanı sıra Başkanlığımız Atama ve Özlük Şube Müdürü Abdurrahman BOZDAŞ ve  Personel Dairesi Başkanlığı ve Güzel Sanatlar Fakültesinin idari personeli katılım sağlamış oldu.