30 Eylül 2025

"Kalite Yönetim Sistemi ve Müşteri Memnuniyeti" konulu eğitim tamamlandı

Üniversitemiz Senatosunun 28.01.2015 tarihli ve 02/5 sayılı kararı ile yürürlüğe giren Hizmet İçi Eğitim Yönergesi kapsamında, Üniversitemiz personelinin iş süreçlerini yürütmesinde gerekli olan bilgi ve becerinin kazandırılması, değişen mevzuat ve uygulamalara uyum sağlanması ile verimli çalışma ortamının oluşturularak kurumsal koordinasyonun etkin kılınması amacıyla gerçekleştirilmesi planlanan "2025 Yılı Hizmet İçi Eğitim Programı" doğrultusunda “Kalite Yönetim Sistemi ve Müşteri Memnuniyeti” konulu eğitim, Üniversitemiz Kalite Koordinatörlüğünde görev yapan Öğr. Gör. Şeyma Hümeyra ÇAKIR tarafından 30.09.2025 tarihinde Merkezi Derslikler (Z03) No’lu derslikte verildi.

Tüm üniversitemiz personeline katılımlarından dolayı teşekkür ederiz.