Atama ve Özlük Şube Müdürlüğü

Başkanlığımız Arşiv ve Sicil Şube Müdürlüğünde, Üniversitemiz akademik ve idari personeli ile sözleşmeli ve sürekli işçilerin özlük dosyalarının, ilgili mevzuatı kapsamında oluşturulması, arşivlenmesi ve muhafaza edilmesi, özlük dosyalarının devir işlemleri gerçekleştirilmekte, tüm özlük doyası muhteviyatı sürekli olarak tetkik edilerek güncel olması sağlanmaktadır.

Tüm personel bilgilerinin muhafaza edildiği bu birimde, personelimizin özlük bilgisine bağlı olarak hazırlanan Pasaport Talep Formu, İlgili Makama Yazısı, Hizmet Belgesi ile Kurum Kimlik Kartları da bu Şubemiz tarafından karşılanmaktadır.

Ayrıca, bu Şubemizde Üniversitemiz personeli hakkında devam eden ve sonuçlanan soruşturmaların takibi yapılmakta, ilgili mevzuatı çerçevesinde soruşturmalar hakkında soruşturmacılara bilgi sağlanmakta, soruşturmalar neticesinde verilen disiplin cezalarının da Personel Bilgi Sistemi (PBS) ve Yükseköğretim Bilgi Sistemine (YÖKSİS) bilgi girişi iş süreçleri yürütülmektedir

Üniversitemiz dijital arşiv çalışmaları kapsamında yürütülen iş süreçlerindeki koordinasyon ile Üniversitemiz Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırması Değerlendirme Komisyonunun sekreterya hizmetleri de bu Şubemizin görevleri arasında yer almaktadır.

Başkanlığımız Arşiv ve Sicil Şubesi gerçekleştirdiği tüm görevleri, Başkanlığımızda Bilgisayar İşletmeni olarak görev yapan Rukiye SAĞLAM’ın koordinasyonunda Daire Başkanına bağlı olarak yürütmektedir.

Yukarıda belirtilen tüm iş süreçleri, aşağıda detaylı görev tanımları da bulunan personelimiz tarafından gerçekleştirilmektedir

Hülya Yeşilırmak
Hülya Yeşilırmak - Görev Tanımı
Zeynep Erbaş
Zeynep Erbaş - Görev Tanımı
Rukiye Sağlam
Rukiye Sağlam - Görev Tanımı