Sicil Şube Müdürlüğü
- Personelin özlük dosyalarını
arşivde düzenli olarak tutmak ve yapılan her türlü işlemi bu dosyalarda
muhafaza etmek,
- Personel Daire Başkanlığı birimlerinde üretilerek
dağıtımları yapılmış olan evrakların kurumda kalması gereken nüshalarını almak,
- Personel özlük dosyalarına girmesi gereken evrakların
numaralandırılarak evrakların teker teker dosyalara kaldırılmasını sağlamak,
- Her yıl düzenli olarak akademik
ve idari personelin sicil notlarını tasnif ederek değerlendirmek,
- Disiplin soruşturmalarını
takip etmek,
- Naklen ayrılan personelin
özlük dosyalarının gittiği kuruma göndermek,
- Başkanlığımız personellerinin dosya veya belge
isteklerini karşılamak,
- Personelin mal bildirim beyannamelerinin doldurulmasını ve muhafaza edilmesini sağlamak ve denetlemek,
- Naklen atanan personelin özlük ve sicil dosyalarını teslim almak ve işlemlerinin yürütülmesini denetlemek,